مقالات

طراحی سایت شرکتی در مشهد

اصول طراحی سایت شرکتی

14 مهر, 1400Zekavatوب سایت, مقالاتدیدگاه بگذارید

اصول طراحی سایت شرکتی

ما در این مقاله سعی می کنیم که شما را با ویژگی های اصلی یک وب سایت شرکتی حرفه ای آشنا کنیم ، امکانات سایت های فروشگاهی را نیز بررسی کنیم ، اصول طراحی سایت شرکتی را بیان کنیم و علاوه بر این در این مقاله قصد آموزش مدیریت سایت شرکتی را نیز داریم.

اصول طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی به منظور معرفی هویت ، اهداف و خدمات ( محصولات ) یک سازمان یا شرکت انجام می شود. یک سازمان یا شرکت (خصوصی یا دولتی ) با راه اندازی یک وب سایت می تواند علاوه بر معرفی خود ، دامنه مخاطبین و مشتریان خود را گسترش دهد.

ضرورت یک وب سایت شرکتی خوب و حرفه ای

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی در فضای اینترنت ، استفاده از فضای مجازی برای معرفی برندهای تجاری و سازمانی ، به یک اقدام راهبردی برای تمامی کسب و کارها تبدیل شده است. شرکت ها و کمپانی های بزرگ و کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای اینکه بتوانند هویت و خدمات خود را به دامنه گسترده تری از مخاطبین معرفی کنند ، باید اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی نمایند.

اصول طراحی سایت شرکتی

هفت ویژگی اصلی یک وب سایت شرکتی حرفه ای

حضور در فضای اینترنت برای هر کسب و کاری در دنیای امروز یک امر کلیدی و ضروری است. مهم نیست که چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهید ، برای اینکه بتوانید دامنه مشتریان خود را گسترش دهید ، باید در فضای اینترنت حضور مؤثر داشته باشید.

اما در این مسیر موضوعی که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که شما باید یک وب سایت حرفه ای ، جذاب ، خلاقانه و به روز داشته باشید. قبلا در مقاله ” اصول طراحی سایت ” بصورت کامل ویژگی های یک سایت حرفه ای را مطرح کرده ایم اما در ادامه این مقاله قصد داریم 7 ویژگی اصلی برای یک وب سایت شرکتی خوب و حرفه ای را به شما معرفی کنیم. مواردی که در ادامه بیان می شوند ، به نوعی اصول طراحی سایت شرکتی نیز تلقی می شوند:

1. معرفی هویت برند بصورت واضح و روشن

ویژگی های اصلی یک برند قوی و مؤثر

معرفی برند بصورت واضح و قابل فهم ، امری بسیار حیاتی برای هر شرکت یا سازمانی است. یک هویت واحد و مشخص برای کسب وکار خود انتخاب کنید و این هویت را در تمام جزئیات وب سایت تان به رخ بکشید. معرفی هویت برندتان بصورت واضح و مفهوم باعث می شود که مردم با برند شما آشنا شده و بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

هویت بصری واحد و جذاب یکی از مهم ترین اصول طراحی سایت شرکتی است و هرگز نباید این موضوع و تاثیر آن را سبک بشمارید!

2. راه های ارتباط کاربر با شرکت تان را در دسترس کاربر قرار دهید

اهمیت قرار دادن اطلاعات تماس در دسترس مخاطب وب سایت

شاید به نظرتان این امر یک امر بدیهی باشد ولی اکثر شرکت ها و سازمان ها فراموش می کنند که اطلاعات تماس خود را در همه جای وب سایت خودشان در دسترس کاربر قرار دهند. لطفا توجه داشته باشید که کاربر سایت شما برای یافتن اطلاعات تماس با شما ، بیشتر از چند ثانیه وقت صرف نمی کند و اگر این اطلاعات را دسترس او قرار ندهید ، قطعا از سایت شما خارج شده و سراغ رقیب هایتان خواهد رفت.

3. نظر مشتریان

نظر مشتریانی که قبلا از خدمات شما استفاده کرده اند در اکثر مواقع بسیار تاثیر گذار خواهد بود. چراکه اکثر مردم به بازخورد سایرین از خدمات شما توجه ویژه ای دارند. استفاده از نظرات مشتریان به تنهایی یک روش مؤثر در بازاریابی و افزایش فروش است. سعی کنید این نظرات واقعی باشند و خودتان آنها را بصورت غیر واقعی ننوبسید چراکه کاربران حرفه ای تر و حساس ، این موضوع را به سرعت تشخیص می دهند و باعث ایجاد نتیجه معکوس می شود.

4. مسیریابی در سایت شرکتی

اهمیت بهینه سازی مسیریابی کاربر در وب سایت

مسیریابی آسان و سریع در وب سایت یکی از مهم ترین ویژگی های هر وب سایتی است و فقط مختص سایت های شرکتی نیست. این موضوع یکی از مواردی است که ما در طراحی وب سایت به آن اهمیت زیادی می دهیم و در مقاله “ اصول طراحی سایت فروشگاهی ” نیز به آن اشاره کرده ایم.

طراحی سایت شرکتی شما باید بگونه ای باشد که کاربر بتواند اطلاعاتی که دنبال آن می گردد را به راحتی در سایت شما پیدا کند. بازهم تاکید می کنیم که کاربران وب سایت حوصله ی جستجو در سایت شما را ندارند و بیشتر از چند ثانیه را صرف این موضوع نمی کنند. پس سایت خود را طوری طراحی کنید که کاربر به راحتی بتواند مسیر خود را به سمت اطلاعات مورد نظرش پیدا کند.

 

5. کاربران موبایل و تبلت را از دست ندهید!

اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو برای سایت های شرکتی

در حال حاضر بخش بسیار زیادی از ترافیک اینترنت را کاربران موبایل به خود اختصاص داده اند و این حجم ترافیک روز به روز در حال افزایش است. به عبارت دیگر شما در طراحی سایت سازمانی و شرکتی خودتان باید مطمئن شوید که وب سایت شما نسبت به کاربران موبایل و تبلت واکنش خوبی دارد و  در موبایل و تبلت نیز زیبا و حرفه ای به نظرمی رسد.

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا در حال حاضر به یکی از مهمترین و بنیادی ترین اصول طراحی سایت شرکتی تبدیل شده است.

6. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

شاید برای شما این سؤال بوجود آمده باشد که چرا باید بصورت همزمان هم وب سایت داشته باشید و هم در شبکه های اجتماعی فعالیت و حضور مؤثر داشته باشید؟ پاسخ این سؤال را ما در مقاله ” وب سایت یا شبکه های اجتماعی؟ ” بصورت کامل بیان کرده ایم و این موضوع را از تمام جنبه ها بررسی کرده ایم. پس اگر این سؤال برای شما هم ایجاد شده ، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای هدایت کاربران به سمت وب سایت

درحال حاضر شبکه های اجتماعی زیادی در سطح فضای مجازی وجود دارند که تعداد زیادی از کاربران را در خود جای داده اند. شما نیز برای اینکه دامنه مخاطبین خود را بزرگتر کنید باید در این شبکه ها حضور مؤثر داشته باشید. شبکه های اجتماعی یک ابزار ضروری در بازاریابی دیجیتال هستند. شما باید از شبکه های اجتماعی برای هدایت کاربران به وب سایت خودتان استفاده کنید. این کار تاثیر بسیار مهمی در سئوی سایت شما دارد.

بهترین شرکت طراحی وب سایت شرکتی در مشهد

خب اکنون که با ضرورت و ویژگی های یک وب سایت شرکتی حرفه ای و همچنین اصول طراحی سایت شرکتی آشنا شدید ، اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با ما در شرکت توسعه گران آریاز تماس بگیرید تا اگر ابهامی در ذهن شما وجود دارد آن را برطرف کنیم. علاوه بر این شما می توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات همین مقاله نیز بیان کنید.

شرکت توسعه گران آریاز بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی در مشهد

تیم حرفه ای برنامه نویسان ما در شرکت توسعه گران آریاز می توانند شما را در طراحی و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برای شرکت تان کمک کنند. همچنین اگر نیاز به آموزش در زمینه مدیریت و بهینه سازی وب سایت دارید ، می توانید مجموعه مقالات صفر تا صد راه اندازی ، مدیریت و بهینه سازی وب سایت را در وبلاگ ما مطالعه کنید.

ما اهداف کسب وکار شما را درک کرده و این اهداف را در طراحی سایت شرکتی تان لحاظ می کنیم تا در سریعترین زمان ممکن و به بهترین نحو به این اهداف دست پیدا کنید. ما در طراحی انواع سایت فروشگاهی و شرکتی و سایت های چند زبانه و بین المللی تجربه و تخصص لازم و کافی را داریم و تا کنون تعداد بسیار زیادی وب سایت در حد استانداردهای جهانی را طراحی و راه اندازی کرده ایم. شما می توانید نمونه کارهای طراحی سایت و نمونه سایت شرکتی را در وب سایت ما مشاهده کنید تا به کیفیت کار ما در زمینه طراحی سایت در مشهد ، پی ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

درخواست مشاوره