مقالات

طراحی وب سایت فروشگاهی در مشهد

اصول طراحی سایت فروشگاهی

28 مهر, 1400Zekavatمقالات, وب سایت۲ دیدگاه

اصول طراحی سایت فروشگاهی

در ادامه مجموعه مقالات صفر تا صد وب سایت ها قصد داریم تا شما را با نکات ضروری در زمینه راه اندازی ، بهینه سازی و مدیریت یک وب سایت فروشگاهی آشنا کنیم.

اگر شما به فکر طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی در مشهد هستید و می خواهید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید یا کسب وکار خود را گسترش دهید حتما این مطلب را مطالعه کنید تا با مسیر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و اصول طراحی سایت فروشگاهی آشنایی پیدا کنید. همچنین ما در این مقاله ضروری ترین امکانات سایت های فروشگاهی را نیز بیان خواهیم کرد که شما این امکانات را می بایست در وب سایت فروشگاهی خود داشته باشید.

اصول طراحی سایت فروشگاهی

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که شما پیش از راه اندازی سایت فروشگاهی خود به آن نیاز دارید را بیان کنیم. علاوه بر این در این مطلب به ویژگی های اصلی که باعث موفقیت و شکوفایی فروشگاه های آنلاین می شوند نیز اشاره کرده و آن ها را بررسی کردیم. شما می توانید به این مقاله به عنوان آموزش مدیریت سایت فروشگاهی نیز نگاه کنید. چراکه بسیاری از مواردی که در این مطلب گفته می شود از وظایف مدیر یک فروشگاه اینترنتی می باشند.

ممکن است بپرسید که آیا برای گسترش کسب و کار یا افزایش فروش ، بهتر نیست که از شبکه های اجتماعی پر بازدید مانند تلگرام یا اینستاگرام استفاده کنیم؟ پاسخ این سؤال را در مقاله ” سایت یا اینستاگرام؟ “ بصورت کامل و جامع بیان کرده ایم. پس اگر در این مورد سؤالی در ذهن شما وجود دارد پیش از مطالعه ادامه این مطلب حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید.

به جرئت می توان گفت که امروزه ما هرکاری را بصورت آنلاین انجام می دهیم؛ تحقیق در مورد یک موضوع خاص ، دریافت راهنمایی و مشاوره ، مطالعه کتاب و… . خرید اینترنتی کالا نیز در سالهای اخیر در ایران رشد بسیار زیادی داشته است و به جرئت می توان گفت که بخش زیادی از مردم حداقل یکبار تجربه خرید از طریق اینترنت را دارند.

با توجه به پیشرفت شدید و همه جانبه فضای مجازی و اینترنت ، مهم نیست که شما چه کالایی را می فروشید؛ از فروش انواع کفش تا فروش قطعات یدکی خودرو و یا هر کالای دیگری که در این بین قرار می گیرد؛ در هر صورت اگر شما قصد پیشرفت ، افزایش فروش ، توسعه برند و افزایش سهم خود از بازار را دارید ، نیاز به طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای دارید.

یک فروشگاه اینترنتی به شما فرصت می دهد که برند خود را بسازید ، با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنید و در نتیجه محصولات بیشتری را به فروش برسانید؛ اما فقط در صورتی که یک وب سایت خوب و حرفه ای و مطابق با اصول طراحی وب سایت داشته باشید.

پس نه تنها وب سایت شما باید زیبا و کاربرپسند باشد ، بلکه باید شرایط لازم برای تبدیل کاربر به مشتری را نیز فراهم کند. اما چطور باید این شرایط فراهم شوند؟ چطور باید سایتی راه اندازی کنیم که فروش محصولات ما را به بالاترین سطح ممکن برساند؟

جواب : راه اندازی فروشگاه اینترنتی براساس اصول طراحی سایت فروشگاهی

   11 نکته اساسی در طراحی سایت فروشگاهی که کسب و کار شما متحول می کند:

11 نکته اساسی در طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی

1. سادگی!

یکی از مهمترین اصول طراحی سایت فروشگاهی که شما باید در فرایند طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید سادگی است؛

زمانیکه حرف از طراحی سایت فروشگاهی می شود ، سادگی همیشه بهترین ویژگی یک سایت موفق است. هرچه تعداد المان ها در یک صفحه بیشتر شود ( مواردی مانند : رنگ ها ، بنرهای تبلیغاتی ، پاپ آپ ها و…) ، رسالت و هدف اصلی آن صفحه که فروش محصول است ، کمرنگ تر شده و باعث سردرگمی مخاطب می شود.

استفاده بیش از حد از این موارد و شلوغی زیاد در یک وب سایت فروشگاهی به هیچ وجه ضروری نیست. لازم نیست که شما برای فروش محصول تان ” داد و بیداد ” کنید!

مخاطب پیش از ورود به سایت شما هدف خود را از این کار می داند و فقط و فقط در سایت شما دنبال آن هدف خواهد گشت. پس طراحی فروشگاه اینترنتی خود را تا حد امکان ساده ، تمیز و واضح نگه دارید و تمرکز را روی فروش محصول قرار دهید.

2. برندسازی را جزو اولویت های اصلی خود قرار دهید

اهمیت برندسازی در راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در هنگام خرید اینترنتی اکثر مردم سعی می کنند از برندهای شناخته شده و معروف خرید کنند. سایت های بی نام و نشان و ناشناخته در نظر مردم خطرناک اند و ممکن است اطلاعات حساب بانکی و اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند.

اگر می خواهید در تجارت الکترونیک موفق شوید و فروش خوبی داشته باشید باید به برندسازی بصورت جدی فکر کنید و برنامه ریزی و استراتژی دقیقی برای این موضوع داشته باشید. برندسازی به منزله دی ان ای کسب و کار آنلاین شما است.

برند شما نشان می دهد که کسب و کار شما چیست؟ هدفش چیست؟ و وجه تمایز آن با سایر برندها در این حوزه چه چیزیست؟ برندسازی نقش بسیار حیاتی ای در ایجاد ارتباط میان شما و مخاطبان تان دارد و همچنین تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و درآمد فروشگاه اینترنتی شما دارد.

برای اینکه بهترین نتیجه را از کسب و کار آنلاین خود بگیرید ، زمان کافی را برای تعریف برند خود صرف کنید و سپس این تعریف خود از برندتان را در طراحی فروشگاه اینترنتی خود ترکیب کنید.

اگر در مورد هویت برند خود اطمینان ندارید و هنوز به تعریف مشخصی از برند تجاریتان ندارید ؛ هیچ ایرادی ندارد. فقط کافی است که مقداری زمان را برای درک به اصطلاح ” روح کسب وکارتان ” اختصاص دهید و قبل از اینکه اقدام به طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی بکنید به این سؤالات پاسخ بدهید:

  • اگر برند کسب و کار شما یک انسان باشد ، چگونه شخصیتی خواهد داشت؟
  • اگر بخواهید برند خود را در سه کلمه توصیف کنید، آن سه کلمه چه خواهند بود؟
  • وجه تمایز برند شما با سایر برندهای فعال در این حوزه چیست؟
  • شما چه کاری را بهتر از هر کسی در این بازار انجام می دهید؟

برندسازی در وب سایت های فروشگاهی

زمانیکه به یک تعریف جامع و دقیق از برند خودتان برسید می توانید این مفهوم را در طراحی سایت فروشگاهی خود بکار ببرید. این کار باعث می شود که مردم بهتر با برند شما ارتباط برقرار کنند و تا حدی اعتماد سازی میان مخاطب و برند شما انجام شود و در نهایت هدف نهایی شما که فروش محصولات تان است نیز ، به بهترین نحو محقق شود.

3. مثل مشتری ( کاربر ) فکر کنید!

اگر می خواهید که ظاهر سایت فروشگاهی شما با مخاطب ارتباط خوب و مؤثری برقرار کند ، باید در تمام مراحل طراحی ، خودتان را بجای کاربر یا مخاطب سایت تان قرار داده و مانند او فکر کنید. در نهایت مخاطب سایت شما به دنبال این ویژگی ها در سایت شما می گردد :

  • مسیریابی و گشتن بین صفحات سایت به راحتی انجام شود
  • طراحی و جلوه کاربری سایت خوب و زیبا باشد؛ بطوریکه فرایند خرید در آن آسان و بدون مراحل اضافی و غیر ضروری باشد.

پس اگر شما می خواهید فروشگاه اینترنتی تان موفق عمل کند و فروش و بازدید بالایی داشته باشد ، باید این ویژگی ها را برای کاربر وب سایت تان فراهم کنید.

در طول فرایند دیزاین و طراحی وب سایت ، خودتان را جای کاربر ( مشتری ) قرار دهید؛ چه نوع طراحی و چیدمانی برای استفاده و مسیریابی کاربر در سایت راحت تر و مناسب تر است؟ محصولات خود را چگونه دسته بندی و مرتب کنید که برای کاربر قابل درک باشد؟ چگونه می توانید فرایند خرید و پرداخت را کوتاه تر و ساده تر کنید؟

   زمانیکه خودتان را به جای کاربر قرار می دهید ، می توانید انتظار مشتری از فروشگاه اینترنتی خود را پیش بینی کرده و طراحی سایت تان را به گونه ای انجام دهید که این انتظارات را برآورده کند.

4. از رنگ ها نهایت استفاده را بکنید

انتخاب رنگ برای یک سایت فروشگاهی به سادگی نیست و شما نمیتوانید بگویید “من از رنگ آبی خوشم می آید پس همه چیز را آبی می کنم!!” رنگ ها ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند اما فقط در صورتی که از جنبه های روان شناسی آن ها را مورد بررسی قرار دهید و به روان شناسی رنگ ها توجه ویژه ای بکنید. شما می توانید از رنگ ها برای رسیدن به اهداف فروشگاه آنلاین خودتان ، استفاده ( حتی سوء استفاده!! ) کنید.

کاربرد روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت فروشگاهی

  رنگ های مختلف ، هیجانات ، احساسات و واکنش های مختلفی را در ذهن مخاطب ایجاد می کنند. پس اگر می خواهید وب سایت تجاری شما مخاطب را به مشتری تبدیل کند ، باید از رنگ ها برای ایجاد احساسات و واکنش های مطلوب خودتان استفاده کنید.

بطور مثال؛ اگر می خواهید میزان فروش در سایت تان را افزایش دهید ، می بایست دکمه “خرید” یا “افزودن به سبد خرید” را با یک رنگ جالب توجه مانند قرمز تزیین کنید. بر اساس روانشناسی رنگ ها ، رنگ قرمز احساساتی مانند هیجان زدگی و اشتیاق را در فرد ایجاد می کند که این عواطف ، نقش مهمی در اقداماتی مانند خرج کردن پول دارند.

علاوه بر این تحقیقات نشان داده است که قرمز کردن رنگ یک دکمه 34 درصد احتمال کلیک کردن روی آن ها را توسط کاربر افزایش می دهد.

یا اگر می خواهید اعتبار برند خود را افزایش دهید ، رنگ آبی می تواند به این موضوع کمک زیادی بکند. آبی نه تنها رنگ بسیار محبوبی در سرتاسر دنیا است ، بلکه تحقیقات نشان داده که رنگ آبی باعث ایجاد حس اعتماد نیز می شود. به همین دلیل شما در بیش از نیمی از لوگوها و علائم تجاری رنگ آبی یا مقداری از آن را مشاهده می کنید.

هدف ما از بیان این مثال ها و توضیحات این است که به شما بگوییم که انتخاب صحیح رنگ ها یکی از مهمترین اصول طراحی سایت فروشگاهی است و اگر شما بدانید که کجا و چگونه از آن ها استفاده کنید، می توانند تاثیر فوق العاده ای در رسیدن شما به اهداف کسب و کارتان داشته باشند.

 

5. از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

در دنیای طراحی سایت ، همه می دانند که تصاویر نرخ تبدیل یک وب سایت را افزایش می دهند. ( نرخ تبدیل ؛ نسبت تعداد کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند به تعداد کاربرانی است که از سایت شما خرید می کنند.)

بطور مثال اخیرا در یک مطالعه ، محققین متوجه شدند که استفاده از تصاویر مرتبط با محتوای سایت تا بیش از 40 درصد نرخ تبدیل آن سایت را افزایش می دهد. این موضوع در سایت های فروشگاهی تاثیر به مراتب بیشتری دارد.

هیچ کس هیچ کالایی را بدون دیدن آن نمی خرد! شما اگر می خواهید کالایی را در سایت تان بفروشید باید آن را بوسیله تصاویر با کیفیت به کاربر نشان دهید.

تهیه تصاویر با کیفیت از تمام محصولات تان ( از تمام زوایا ) تاثیر بسیار زیادی در ایجاد اعتماد و افزایش فروش دارد. اگر به مشتری به خوبی نشان دهید که چه جنسی را قرار است بخرد ، احتمال اینکه آن جنس را بخرد بسیار بیشتر است.

اما اگر تصویری از کالای مورد نظر در سایت شما نباشد ، تعداد تصاویر کم باشد و یا تصاویر بی کیفیت باشند ، کاربر دچار احساس شک و تردید شده و به احتمال زیاد از خرید از سایت شما منصرف می شود.

   شما با تهیه تصاویر با کیفیت از محصولات تان ( تصاویر باید تمام زوایای مهم محصول را شامل شوند) لطف بزرگی به موفقیت کسب و کارتان در فضای اینترنت می کنید و نتیجه آن را نیز در نرخ تبدیل سایت تان مشاهده خواهید کرد.

6. نکات مهم در محتوای سایت تان را در دید کاربر قرار دهید

شما ممکن است روزها برای تولید محتوای با کیفیت برای معرفی محصولات خود بکنید و محتوای واقعا با ارزشی هم تولید کنید؛ اما یک خبر بد برای شما دارم و آن هم این است که کسی آن را کامل نمی خواند!!!

تحقیقات نشان داده است که اکثر بازدید کنندگان وب سایت ها فقط 20 درصد محتوای آن صفحه را می خوانند! بازدید کنندگان بجای خواندن کلمه به کلمه ی محتوا ، آن را اسکن می کنند و به دنبال اطلاعات کلیدی مد نظرشان می گردند.

پس شما اگر می خواهید منظورتان را به کاربر برسانید و او را به مشتری و خریدار تبدیل کنید باید محتوای صفحات محصولات تان را طوری قرار دهید که کاربر بتواند آن را با چشم اسکن کرده و اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی در آن پیدا کند.

محتوای سایت خود را به خوبی بخش بندی کنید ، چه این محتوا برای معرفی محصول است یا یک مقاله برای وبلاگ سایت تان و یا حتی صفحه ” درباره ما ” ، محتوا آن را بگونه ای بنویسید که کاربر با یک نگاه سطحی متوجه بخش های مهم آن بشود. پاراگراف ها را کوتاه کنید، قسمت های مهم متن ها را بولد (BOLD) کنید و از لیست ها و جدول ها برای شکستن محتواهای طولانی استفاده کنید.

   هر چه اسکن کردن محتوای سایت شما برای چشم مخاطب ساده تر و روان تر باشد ، کاربر بهتر متوجه هدف و منظور شما خواهد شد و در نتیجه احتمال خرید او از سایت شما نیز افزایش می یابد.

 

7. ظاهر سایت تان را حرفه ای طراحی کنید

مبنای تمام سایت های فروشگاهی این است که شما به نحوی از کاربران خود بخواهید که محصولی که شما دارید را بخرند.

در همین راستا در فرایند خرید شما از مشتری می خواهید اطلاعات شخصی و حساسی مانند اطلاعات کارت بانکی خود را در فرم “تکمیل خرید” وب سایت تان وارد کنند. که در صورتی که وب سایت شما شمایل یک سایت حرفه ای و معتبر را نداشته باشد ، کاربر نسبت به ورود اینگونه اطلاعات تردید خواهد کرد.

طراحی سایت حرفه ای و تاثیر آن در جذب کاربر

  سرمایه گذاری بر روی یک وب سایت حرفه ای ، برای ایجاد اعتماد در مشتریان ، یک امر ضروری است و از طرفی بدون این اعتماد ، موفقیت یک سایت فروشگاهی هم غیر ممکن است.

   منظور ما از حرفه ای چیست؟
  • در محتوای سایت شما نباید غلط املایی و نگارشی وجود داشته باشد
  • فونت (قلم) ، رنگ بندی و طراحی فوتر سایت شما باید در تمام صفحات سایت یکسان باشد.
  • تمام دکمه ها و لینک ها باید سالم باشد و ارور 404 نداشته باشند.
  • تصاویر وب سایت تان نباید طوری باشند که به نظر برسد با یک موبایل قدیمی گرفته شده اند.
  • طراحی و دیزاین کلی سایت شما باید به روز ، زیبا و خلاقانه باشد.

   در کل ، اگر می خواهید که مشتری ها شما را جدی بگیرند ، ابتدا شما باید خودتان ، خودتان را جدی بگیرید و تنها راه انجام اینکار ، طراحی و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با توجه به اصول طراحی سایت فروشگاهی است.

 

8. از نظرات مشتریان تان استفاده کنید

روش دیگری که به ایجاد اعتماد در برند شما کمک می کند ، این است که شما در هنگام طراحی سایت تان بخشی را برای قرار دادن نظرات مشتریان در نظر بگیرید. به دنبال راهی باشید که بتوانید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که نظر مشتریان قبلی تان در مورد محصولات شما چیست؟ بخشی را برای امتیاز دهی به محصولات خود در نظر بگیرید ( و تا می توانید امتیاز خوب بگیرید).

یک یا دو جمله از زبان مشتری هایتان ، در مورد محصولات و تجربه خریدشان از سایت شما را به همراه تصویر مشتری قرار در صفحه محصول دهید. قرار دادن تصویر مشتری تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب دارد.

مزایای قرار دادن نظر مشتریان در وب سایت های فروشگاهی

از مشتریان خود بخواهید که محصولات شما را بررسی و نقد کنند و برای شما ارسال کنند و سپس این نقد ها و بررسی ها را در وبلاگ سایت خود قرار دهید.

   هرچه بیشتر نظرات مثبت مشتریان قبلی خود را در مقابل دید مشتریان جدید قرار دهید ، برند شما قابل اعتمادتر دیده شده و در نتیجه نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی شما نیز به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

 

9. دسته بندی های محصولات تان را تا حد امکان ساده سازی کنید

اگر وب سایت شما طوری طراحی شده که مشتری برای یافتن محصول مورد نظرش ، مجبور باشد از تعداد زیادی فیلتر و منوهای مختلف استفاده کند؛ پس تبریک می گویم شما سریع ترین راه فراری دادن مشتری را کشف کردید!! اگر مشتری نتواند محصول مورد نظر خودش را سریعا پیدا کند ، شک نکنید که صفحه فروشگاه شما را خواهد بست و به سراغ رقیب شما می رود.

سعی کنید دسته بندی ها و صفحات محصولات خود را در نهایت سادگی و زیبایی طراحی کنید. طراحی این موارد باید به گونه ای باشد که مشتری بتواند به راحتی در این صفحات اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند. فیلتر کردن محصولات بر اساس رنگ ، قیمت یا نوع محصول را برای مشتری تا حد امکان ساده و روان کنید.

هر چه گشت و گذار در دسته بندی ها و صفحات محصولات سایت فروشگاهی شما ، راحت تر و روان تر انجام شود ، احتمال اینکه مشتری محصول مورد نظر خود را پیدا کند نیز بیشتر می شود و در نتیجه احتمال انجام خرید توسط مشتری نیز افزایش می یابد.

10. فرایند پرداخت و تسویه حساب را تا حد امکان خلاصه و کوتاه کنید

در مورد قبل گفتیم که دسته بندی ها و فیلترهای پرتعداد و شلوغ سریعترین راه فراری دادن مشتری از یک فروشگاه اینترنتی است. دومین راه سریع برای فراری دادن مشتری از سایت طولانی و پیچیده کردن فرایند پرداخت و تسویه حساب است.

ساده سازی فرایند پرداخت و تسویه حساب در فروشگاه های اینترنتی

اگر فرایند پرداخت در سایت شما یک فرایند طولانی و دردآور است شک نکنید که مشتری های زیادی را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مردم از شما کالایی را خریداری کنند ، باید فرایند تسویه حساب را تا حد امکان ، خلاصه ، مفید و بدون مراحل اضافی طراحی کنید.

صفحه سبد خرید و تسویه حساب را تا حد امکان تمیز ، ساده و قابل درک طراحی کنید. به مشتریان تان این امکان را بدهید که پیش از تسویه حساب در سایت ثبت نام کنند و یا بدون ثبت نام و بصورت کاربر مهمان عمل تسویه حساب را انجام دهند. تمام مراحل و موارد در فرایند تسویه حساب را واضح و روشن بیان کنید؛ مواردی مانند :

  • چه اطلاعاتی را برای تکمیل فرایند خرید نیاز دارید و مشتری این اطلاعات را کجا باید وارد کند؟
  • گزینه های مختلف برای ارسال محصول را با ذکر هزینه ارسال برای مشتری بیان کنید.
  • مراحل و روش مرجوع کردن محصول را بصورت شفاف و کامل توضیح دهید تا بعدها باعث ایجاد سوءتفاهم نشود.
  • بعد از اینکه تسویه حساب انجام شد ، یک فاکتور کامل به مشتری ارائه کنید که شامل لیست محصولاتی که خریداری کرده به همراه قیمت تک تک موارد ، کد پیگیری سفارش ، تاریخ و نحوه ارسال آن باشد.

 

در یک جمله : اگر می خواهید که مردم از شما خرید کنند ، مراحل تسویه حساب را تا حد امکان ساده و کوتاه کنید.

11. سایت تان را واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی کنید

 

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو یا واکنش گرا

موبایل ها رسما جای کامپیوترها را گرفتند! طبق آخرین بررسی ها و داده ها آماری در حال حاضر در دنیا موبایل ها محبوب ترین روش برای گشت و گذار در فضای اینترنت هستند و در این زمینه جای کامپیوترها را گرفته اند.

تعداد زیادی از افراد برای خریدها آنلاین خودشان از موبایل و تبلت استفاده می کنند.

پس اگر شما هم می خواهید از این تعداد مشتری ، سهمی داشته باشید باید وب سایت تان را بصورت واکنش گرا طراحی کنید. وب سایت شما در دنیای امروز برای اینکه در فضای اینترنت دیده شود می بایست به گونه ای طراحی شود که هم در کامپیوترها و هم در موبایل و تبلت ، عملکرد خوب و مناسبی داشته باشد.

در غیر این صورت باید از تعداد بسیار زیادی از مشتری ها چشم پوشی کنید ، چرا که اگر سایت شما واکنش مناسبی به موبایل و تبلت نداشته باشد ممکن است متن ها و تصاویر را در موبایل بهم ریخته و نامرتب نمایش دهد و این موضوع در دید مخاطب یک امتیاز منفی است و احتمالا از خرید از سایت شما منصرف می شود.

یکی از اساسی ترین اصول طراحی سایت فروشگاهی و هر وب سایت دیگری ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن آن است.

 

 

 

 

جمع بندی

طراحی سایت فروشگاهی می تواند چالش برانگیز باشد اما شما با مطالعه این مقاله متوجه شدید که یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و خوب چه ویژگی هایی دارد و اصول طراحی سایت فروشگاهی چیست.

پس اگر در حال حاضر سایت فروشگاهی دارید با توجه به این 11 نکته ، تغییرات لازم را در آن ایجاد کنید. و اگر در حال حاضر فروشگاه آنلاین ندارید و قصد راه اندازی آن را دارید حتما این نکات را در نظر داشته باشید و تمام این موارد را در فرایند طراحی ، راه اندازی و مدیریت وب سایت فروشگاهی خود رعایت کنید. رعایت اصول طراحی سایت فروشگاهی کلید موفقیت کسب و کار آنلاین شما خواهد بود.

شرکت توسعه گران آریاز با چندین سال سابقه در طراحی انواع وب سایت ، می تواند شما را در مورد طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به خوبی راهنمایی کند. پس در صورت تمایل برای دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد طراحی انواع وب سایت ، با ما تماس بگیرید و یا فرم ارتباط با ما را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

همچنین اگر ابهام یا سؤالی در مورد اصول طراحی سایت فروشگاهی دارید ، می توانید آن را در قسمت نظرات همین مقاله بیان کنید تا ما در اولین فرصت به سؤالات شما پاسخ دهیم.

2 دیدگاه در "اصول طراحی سایت فروشگاهی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

درخواست مشاوره