مقالات

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرسی

25 خرداد, 1398Zekavatوب سایتیک دیدگاه

اگر قصد طراحی وب سایت را داشته باشید، محال است که عبارت طراحی سایت وردپرسی را نشنیده باشید! اما آیا سایت های وردپرسی خوب هستن؟!

قالب آماده وردپرس؟

در افکار عمومی زمانی که از طراحی سایت وردپرسی صحبت می شود اولین نکته که به ذهن می رسد یک قالب آماده رایگان یا کرک شده می باشد با طراحی سایت ضعیف و کلی باگ و چالش مشکلات امنیتی و از همه مهم تر اینکه به هیچ عنوان قابل تغییر نیست و نمی توان قسمتی بهش اضافه یا حذف کرد!

در این مقاله قصد نداریم پیرامون نکات قوت و ضعف سایت های وردپرسی صحبت کنیم. همه ما می دانیم که سیستم های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس، جوملا، اپن کارت و … جهت طراحی وب سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی مناسب هستند به این شرط که توسط یک شخص یا شرکت حرفه ای پیاده سازی گردد.

در حال حاضر اشخاص بسیاری با گذراندن دوره های کوتاه آموزشی وارد عرصه کار شده اند و متاسفانه شرکت های تبلیغاتی بسیاری با استخدام کردن اینطور افراد (به دلیل حقوق و مزایای پایین) اقدام به طراحی سایت وردپرسی در مشهد یا سایر نقاط ایران کرده اند که موجبات نارضایتی کارفرمایان را داشته است.

وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا

وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا می باشد. زیرا

  • کار کردن با وردپرس بسیار آسان می باشد.
  • دارای میلیون های افزونه و قالب است.
  • امنیت بسیار بالایی دارد.
  • دائما در حال بروزرسانی می باشد.
  • سئو فرندلی است.
  • و…

با توجه به موارد فوق الذکر افراد زیادی در حوزه طراحی سایت وردپرسی وارد می شوند که گاها سطح دانش فنی آنان بسیار پایین می باشد.

پیشنهاد ما

پیشنهاد آریاز به کارفرمایان عزیز این است که به هیچ عنوان با اشخاص قرارداد نبندید زیرا تعهد این افراد معمولا پایین و پشتیبانی آن ها به شدت ضعیف می باشد. فرض کنید اگر برای طراح سایت شما اتفاقی بیافتد یا از ایران خارج شود، شما می مانید و یک وب سایت بدون پشتیبان!

همچنین قبل از عقد قرارداد با شرکت ها، پیشنهاد می کنیم تا حتما نمونه کارهای طراحی وب سایت آن شرکت محترم را مشاهده نمایید و جهت استعلام با برخی از مشتریانش تماس حاصل فرمایید تا استعلام شما دقیق تر شود.

در آریاز مفتخر هستیم که با بیش از ۱۰۰ نمونه کار فعال طراحی سایت در مشهد و تدوین مسیر کسب و کار هوشمند مشتریان بر اساس بودجه و اهدافشان و نیز تضمین امنیت، سادگی در به روزرسانی وب سایت و پشتیبانی مداوم رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کرده باشیم.

1 دیدگاه در "طراحی سایت وردپرسی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

درخواست مشاوره