مقالات

داشتن وبسایت و اهمیت آن در موفقیت کسب وکارها

جهت کسب و کاری موفق به وب سایت نیاز است؟

14 دی, 1396Zekavatمقالات, وب سایتدیدگاه بگذارید

آیا جهت کسب و کاری موفق به وب سایت نیاز است؟

جالب است بدانیم، امروزه بیش از ۶۶ درصد مردم ایران در حال استفاده از اینترنت هستند. پس می توان گفت جامعه ای به جمعیت ۵۳ میلیون نفر پیش روی ماست. دامنه مشتریان شما با یک کسب و کار فیزیکی مانند فروشگاه یا یک شرکت در یک شهر، در بهترین حالت به جمعیت آن شهر محدود می شود.

بطور مثال اگر شما یک فروشگاه لوازم التحریر داشته باشید، در حالت عادی مشتریان شما به ساکنین محله یا منطقه ای که در آن مغازه دارید، ختم می شود و هرگز نمی توانید بدون ایجاد یک شعبه مجازی در بستر اینترنت این دامنه را به مناطق دیگر و یا حتی شهرهای دیگر گسترش دهید.

پس سهم شما از این 53 میلیون کاربر اینترنت در ایران عملا نزدیک به صفر است. در این عصر که زندگی مردم در حال رشد به سمت کسب و کار های دیجیتال و آنلاین است شما نیز باید برای اینکه کسب و کارتان در چند سال آینده از بین نرود، به این سمت حرکت کنید. شما باید یک پایگاه فروش در بستر اینترنت داشته باشید. این پایگاه می تواند یک حساب کاربری اینستاگرام باشد و یا یک وب سایت.

ایجاد یک وب سایت و یا ایجاد یک یا چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام یا فیسبوک، می تواند سهم شما از بازار را به شدت افزایش دهد. همچنین اگر وب سایت یا حساب شبکه های اجتماعی خود را بصورت دو یا چند زبانه ایجاد کنید، می توانید بسته به حوزه فعالیت تان مشتری های بین المللی نیز داشته باشید و محصولات و خدمات خود را در کشورهای دیگر نیز معرفی کرده و به فروش برسانید.

چرا وب سایت طراحی کنیم؟

جهت راه اندازی یک کسب و کار موفق نیاز به رعایت اصول برندسازی می باشد. یکی از مهم ترین زنجیره های برند سازی طراحی و راه اندازی وب سایت می باشد. اما باید این موضوع را مد نظر داشت که هر وب سایت نمی تواند مناسب باشد و گاها برخی از وب سایت ها به برند ما لطمه خواهند زد. یک وبسایت خوب و حرفه ای باید مطابق با اصول طراحی سایت ، طراحی و راه اندازی شود.

جهت درک هر چه بهتر مفهوم وب سایت حرفه ای می توانید به قسمت نمونه کارهای طراحی سایت شرکت توسعه گران آریاز مراجعه فرمائید.

از آنجایی که مخاطب وب سایت، از شرایط دفتر، شرکت، تعداد پرسنل و … شما نمی تواند آمار دقیقی داشته باشد، همواره باید به این نکته واقف بود که یک وب سایت مناسب می تواند کارگاه کوچکی را مانند کارخانه ای در نظر مخاطب نمایش دهد و همچنین یک وب سایت ضعیف می تواند آسیب های بسیاری را به برند شما وارد نماید.

همچنین با داشتن یک وب سایت مناسب می توان از ۱۰۰ درصد پتانسیل فضاهای مجازی استفاده کرد و هر چه بهتر و بیشتر برند، محصول و … خود را به تمامی دنیا نشان دهیم.

برخی از مزیت های طراحی وب سایت:
۱- کسب وکار شما را تثبیت می نماید.
۲- اعتبار بیشتری کسب می کنید.
۳- مشتریان را به صورت ۲۴ ساعته از وضعیت به روز شما آگاه نگه می دارد.
۴- کسب و کار شما را جهانی می کند.
۵- به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید.
۶- به افزایش رضایت مشتری کمک می کند.

در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که با توجه به عدم ثبات شبکه های اجتماعی در ایران (یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام و …) نیاز به داشتن یک وب سایت ضروری تر می باشد و هیچ وقت نباید شبکه های اجتماعی را جایگزین وب سایت دانست! این موضوع بصورت کامل و جزئی در مقاله سایت یا اینستاگرام بررسی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

درخواست مشاوره