مقالات

اضافه کردن ایمیل شرکتی به Gmail

اضافه کردن ایمیل شرکتی به Gmail

18 مرداد, 1396Zekavatمقالات۲ دیدگاه

اضافه کردن ایمیل شرکتی به Gmail

ایمیل شرکتی یا اختصاصی

همانطور که می دانید، ایمیل یکی از بهترین و متعارف ترین روش های برقراری ارتباط میان شرکت ها با یکدیگر و با مشتریان است. به نحوی ایمیل به منظور جایگزینی برای کاغذبازی ها و ارسال و دریافت مدارک ایجاد شد. سرویس های زیادی بصورت رایگان به شما امکان ایجاد آدرس ایمیل دلخواه را می دهند اما نکته ای که مهم است این است که پسوند ایمیل هایی که این سرویس ها به شما می دهند ثابت است مانند( Ariazdevs@gmail.com ) به همین خاطر این نوع ایمیل ها که جنبه عمومی دارند، برای شرکت ها و کسب و کارها مناسب نیستند و غیر حرفه ای به نظر می آیند.

اما زمانی که شما یک دامنه برای وب سایت خودتان خریداری می کنید، می توانید به تعداد دلخواه آدرس های ایمیل دلخواهی را برای خود ایجاد کنید. پسوند این ایمیل ها نام دامنه وب سایت شما خواهد بود. این نوع ایمیل ها علاوه بر این که حرفه ای تر به نظر می آیند، باعث می شوند به نوعی برند شما نیز بیشتر دیده شود. ( مانند Info@AriazDevs.com)

دلیل اضافه کردن ایمیل شرکتی به gmail

آدرس های ایمیل شرکتی یا اختصاصی که دامنه وب سایت شما ایجاد می شوند یک ایراد دارند و آن هم این است که شما برای مشاهده ایمیل های دریافتی خود و یا ارسال ایمیل باید به حساب کاربری هاست وب سایت خودتان وارد شوید. به همین خاطر تحت نظر گرفتن ایمیل های دریافتی برای این آدرس ها کمی دشوار می شود و ممکن است همه جا در اختیار شما نباشد.

به همین دلیل ما در این آموزش قصد داریم تا به شما اضافه کردن ایمیل شرکتی به gmail را آموزش دهیم. با این کار شما می توانید از طریق حساب گوگل خود، و از طریق موبایل یا کامپیوتر شخصی خودتان به صندوق ایمیل های دریافتی خود دسترسی داشته و بتوانید در هر زمان و مکانی به آن ها نظارت داشته باشید و در صورت لزوم به آن ها پاسخ دهید.

اگر شما در وب سایت خود از طریق ایمیل با مشتریان خود در ارتباط هستید و یا سفارشات فروشگاه اینترنتی شما از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود، پس این آموزش را دنبال کنید تا بتوانید بصورت سریعتر و مؤثرتر این ارتباط را با مخاطبین و مشتریان خود حفظ نموده و رضایت آن ها را بهتر و بیشتر جلب کنید.

آموزش اتصال ایمیل شرکتی به Gmail

مرحله اول: ابتدا باید وارد اکانت Gmail خودتان بشوید و سپس در گوشه بالا سمت راست بر روی علامت ⚙ کلیک کنید. سپس بر بروری گزینه See All Settings کلیک کنید.

مرحله اول اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

مرحله دوم: در این صفحه در قسمت بالا و در جایی که در تصویر میبینید، بر روی گزینه Accounts and Import کلیک کنید.

مرحله دوم اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

مرحله سوم: در قسمت Accounts and Import مانند تصویر بر روی گزینه Add another email address کلیک کنید. در اینجا یک صفحه جدید بصورت پاپ آپ (Pop-up) برای شما باز می شود.

مرحله سوم اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

مرحله چهارم: در فیلد Name، نام خود را وارد کنید و یا یک نام دلخواه قرار دهید. سپس در قسمت Email Address ، آدرس ایمیلی که می خواهید به جی میل خود اضافه کنید را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Next Step کلیک کنید.

مرحله چهارم اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

مرحله پنجم: در این مرحله تنها کافیست که رمز عبور ایمیل مدنظرتان را وارد کنید و بر روی Add account کلیک کنید. سایر تنظیمات بصورت خودکار اعمال می شوند و نیازی نیست که شما آن فیلدها را دستکاری کنید.

مرحله پنجم اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

مرحله ششم: در این مرحله شما باید برروی گزینه Send Verification کلیک کنید. سپس یک کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. شما باید به صندوق ورودی ایمیل تان رفته و آن کد را کپی کرده و در فیلد پایین این صفحه وارد کنید. سپس بر روی گزینه Verify کلیک کنید. اگر همه چیز درست پیش رفته باشد صفحه زرد رنگ بسته می شود.

مرحله ششم اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

اگر دوباره وارد قسمت Accounts and Import در قسمت Settings جیمیل خودتان بروید، خواهید دید که آدرس ایمیل شما در این قسمت اضافه شده است و از این به بعد می توانید از این آدرس ایمیل بوسیله اکانت گوگل خودتان، ایمیل ها را ارسال و دریافت نمایید.

کلام پایانی

شما می توانید با این روش ایمیل شرکتی خود را به Gmail اضافه کنید و تنها چیزی که نیاز دارید یک اکانت گوگل است که به راحتی و بصورت رایگان می توانید آن را ایجاد کنید. این کار به این دلیل انجام می شود که بتوانید لیست ایمیل های ورودی خود را در حساب گوگل خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی و در هر زمان یا مکانی به آن دسترسی داشته باشید و به آن ها پاسخ بدهید یا یک ایمیل ارسال کنید.

استفاده از ایمیل های شرکتی و ایمیل های تحت دامنه وب سایت خودتان به سایت و برند کسب و کار شما اعتبار بیشتری می دهد. به همین خاطر شما باید در راه های ارتباطی که در وب سایت خود قرار می دهید، از ایمیل های شرکتی با پسوند دامنه خودتان استفاده کنید.

ما نیز در شرکت توسعه گران آریاز به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت مشهد، برای ارتباط با شما عزیزان از آدرس ایمیل info@ariazdevz.com استفاده می کنیم. شما می توانید از طریق این آدرس با ما در ارتباط باشید.

محیط کاربری Gmail به مراتب بهتر و کاربرپسندتر از میل سرور هایی است که در پنل هاست سایت شما وجود دارد و از این گذشته پنل کاربری جیمیل امکانات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با این کار زمانی که ایمیلی به آدرس ایمیل شرکتی شما ارسال می شود، اعلان یا Notification آن را نیز روی موبایل هوشمند خود دریافت کنید.

* در صورت بروز هرگونه مشکلی در طول مراحل اضافه کردن ایمیل شرکتی به Gmail، مشکل خود را در قسمت نظرات همین مقاله بیان کنید و ما به سرعت به مشکلات شما پاسخ داده و شما را برای رفع آن راهنمایی خواهیم کرد.

2 دیدگاه در "اضافه کردن ایمیل شرکتی به Gmail"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

درخواست مشاوره