مقالات

قرار دادن امضا بر روی جیمیل

قرار دادن امضا بر روی جیمیل

15 مرداد, 1396Zekavatمقالاتدیدگاه بگذاریدبرچسب‌ها:

آموزش قرار دادن امضا بر روی جیمیل

حتما شما تا بحال ایمیلی دریافت کرده اید که در انتهای آن بصورت پانوشت، یک متن، لوگو و شاید یک لینک قرار داشته باشد. این کار علاوه بر این که جلوه زیباتر و حرفه ای تری به ایمیل های ارسالی شما اضافه می کند؛ باعث می شود که شما بتوانید برای برندسازی خود نیز از آن استفاده کنید. با قرار دادن یک متن اختصاصی برای معرفی خود یا کسب و کارتان به همراه لوگو یا یک تصویر از خودتان می تواند باعث شود که برند کسب و کار شما بهتر و بیشتر شناخته شود.

علاوه بر این، این کار باعث می شود که شما بتوانید لینک وب سایت یا صفحات خود در شبکه های اجتماعی را نیز به راحتی به اشتراک بگذارید و از این طریق برای وب سایت یا اکانت شبکه های مجازی خود نیز ورودی و کاربر جذب کنید. علاوه بر این شما می توانید با قرار دادن امضا بر روی جیمیل خودتان، در کمپین های ایمیل مارکتینگ، بازخورد کمپین تبلیغاتی خودتان را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

در این آموزش قصد داریم تا به شما نحوه قرار دادن امضا بر روی جیمیل را بصورت کامل توضیح بدهیم تا شما بتوانید از این تکنیک برای افزایش اعتبار برند خودتان و همچنین جذب ترافیک استفاده کنید.

آموزش قرار دادن امضا بر روی جیمیل

برای قرار دادن امضا بر روی جیمیل پیش از هرچیز باید یک حساب جیمیل یا اکانت گوگل برای خودتان ایجاد کنید. اگر از ایمیل های شرکتی یا اختصاصی (مانند Info@ariazdevs.com) استفاده می کنید، می توانید آموزش اضافه کردن ایمیل شرکتی به Gmail را مطالعه کنید و از امضای خود برای ایمیل های شرکتی نیز استفاده کنید.

گام اول: برای قرار دادن امضا بر روی جیمیل خود ابتدا باید وارد حساب Gmail خودتان از طریق این لینک بشوید. سپس بر روی ⚙ کلیک کنید و See All Setting را بزنید.

مرحله اول اتصال ایمیل شرکتی به اکانت Gmail

گام دوم: در همان تب اول یعنی تب General، باید تا نزدیک انتهای صفحه به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه Signature را پیدا کنید و بر روی دکمه Create New کلیک کنید. اکنون شما باید یک نام برای امضایی که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. اینکار به این خاطر است که جیمیل امکان ایجاد چندین امضا را به شما می دهد.

روش اضافه کردن امضا در جیمیل

با نام گذاری امضاها شما می توانید آن ها را مرتب کرده و هنگام ارسال هر ایمیل یکی ار آن ها را انتخاب کنید. ضمن اینکه میتوانید یکی از امضاهای خودتان را بعنوان امضای پیشفرض انتخاب کنید تا تمام ایمیل هایتان با آن امضا ارسال شوند.

گام سوم: در این مرحله شما باید متن و ظاهر امضای خود را ایجاد کنید. شما می توانید تا سقف 10000 کاراکتر متن در این قسمت بنویسید و همچنین امکان افزودن تصویر و لینک نیز از طریق دکمه های زیر جعبه ویرایش متن، امکان پذیر است. در ادامه بر اساس شماره هایی که در تصویر مشاهده می کنید، دکمه های مختلف این بخش را توضیح می دهیم:

آموزش افزودن امضا به ایمیل

  1. این دکمه ها مربوط به تنظیمات متن شما می باشند. شما در این قسمت می توانید ویژگی هایی مانند فونت، سایز نوشته، بولد یا ایتالیک بودن متن و رنگ متن و رنگ پس زمینه متن را مشخص نمایید.
  2. این دکمه جهت افزودن لینک به بخشی از متن امضای شماست. شما باید ابتدا بخشی از متن خود را انتخاب نموده و سپس بر روی این دکمه کلیک کنید و در مکان مشخص شده لینک مورد نظر خودتان را وارد کنید.
  3. این دکمه همانطور که مشخص است برای افزودن تصویر به امضای شما می باشد.
  4. بخش چهارم این دکمه ها نیز برای اعمال تنظیمات بیشتر به متن و چینش پاراگراف ها است. امکاناتی مانند راست چین کردن متن و ایجاد لیست های ترتیبی در این قسمت قرار دارند.

پس از انجام کلیه موارد مورد نیاز و اتمام کار کافیست به انتهای صفحه رفته و بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید تا تنظیمات امضای شما ذخیره شوند. اکنون شما با موفقیت یک امضا برای ایمیل های ارسالی خود ایجاد نموده اید که در زمان ارسال ایمیل می توانید آن را انتخاب کنید تا در انتهای ایمیل شما بصورت ضمیمه قرار بگیرد.

کلام پایانی

قراردادن امضا می تواند باعث زیبایی ایمیل های ارسالی شما بشود و از طرفی به برند یا کسب و کار شما نیز یک جلوه خوب و حرفه ای می دهد. با ایجاد یک امضای خوب و در عین حال زیبا شما می توانید پرستیژ و کلاس برند خودتان را رخ بکشید و تصویر خوبی را از خود در ذهن مخاطب برجای بگذارید. ما نیز در مجموعه آریاز ، شرکت طراح سایت در مشهد، از یک امضای زیبا استفاده می کنیم و از آن برای ایجاد ترافیک و لینک سازی نیز استفاده می کنیم که تاثیر زیادی در جلب مخاطب داشته و بر سئوی سایت نیز مؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

درخواست مشاوره